Holy shit!

Tjenixen!! Här var det inte igår som man va. Jag hade helt glömt bort min blogg. Satt vid datorn nu och läste någons random blogg och kom på just då att jag hade en jäkel. Så nu är jag här och ska försöka komma igång igen.

Har både ny och snart kommande musik att rekommendera:



Danko Jones nya album. Jag har smylyssnat på några låtar från albumet
det låter helgrymt! tänk dig en blandning mellan thin lizzy och kiss med lite
hardcore feeling! Där har du Danko Jones nya album - mycket bra!
Har själv förbokat det och lär snart få det i posten.

limp

Sedan har vi detta band. LIMP BIZKIT.

Dom är tillbaka med nytt album i Juni med alla orginalmedlemmar.
Japp, du läste rätt! Wes Borland är alltså tillbaka.
Första skivsläppet med Wes sedan år 2000.
Detta är ett mycket efterlängtat album för mig, eftersom jag är
ett gammalt Limp fan. Limp Family forever.

Ni kan också kolla in "Why Try" dom leakat på www.limpbizkit.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0