Slitet

Ja nu orkar jag nog skriva lite om helgens bravader.
Blev så att jag drog iväg med Banditbåten och rockade loss som fan!

Såg band som:
Crashdiet, Sonic Syndicate o Crucified Barbara.

På vägen ut från båten på Lördagen så råkade jag bumpa in i Sångaren till Crucified.
Så vi tog o snackade ca 10 min när vi ändå skulle ut mot samma håll, sedan fick jag träffa
resten av brudarna i bandet utanför när dom packa in deras grejer. Jag har träffat dem förut
men det va ett tag sedan så va kul o hälsa på alla.
Så det gjorde ju självklart båttrippen lite bättre :)

Jag ska försöka få tag på lite bilder från trippen, hade själv ingen kamera med mig så!

Rock n roll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0